pátek 24. června 2011

Dermacol - Night grow lash serum

Noční péče podporující růst řas.
Co slibuje:
Transparentní koncentrované sérum RAPID NIGHT GROW LASH SERUM urychlí růst řas v průběhu spánku.
Unikátní bioaktivní komplex obohacený o posilující a ochranné přírodní složky obsahuje látku přirozeně stimulující růst řas, výtažek z květů bavlníku, který řasy chrání, prodlužuje a významně posiluje.
Již za 4 týdny dosáhnou své maximální délky, a v průměru povyrostou až o 3 mm. Sérum mimo růstu řas zajistí také jejich pevnost a flexibilitu, díky které se nebudou lámat a vypadávat.
Používáním nočního séra podporujícího růst řas zajistíte svým řasám intenzivní péči během spánku.

Můj názor:
Mám velmi krátké řasy, tudíž stále hledám něco, co by mi je alespoň trochu prodloužilo. Když sem si kupovala toto sérum na řasy, moc jsem od toho nečekala, ale byla jsem opravdu mile překvapená.:) Už po dvou týdnech používání byly mé řasy viditělně delší a silnější :) Všem opravdu doporučuji. Není to drahé a pokud Vás také trápí krátké řasy, tak to určitě vyzkoušejte :).

Budu ráda, když mi do komentářů napíšete, co si o tomto séru myslíte, popř. jestli znáte něco lepšího na prodloužení řas :)

5 komentářů:

  1. Ahoj, máš super články. Sice tu ještě nemáš moc komentářů, ale vytrvej! Byla by škoda, kdyby jsi tuto stránku smazala. Je super, že píšeš jaké výrobky máš vyzkoušené a jestli jsou dobré, určitě v tom pokračuj. :)Vendy

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuju :) určitě budu pokračovat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Toto sérum jsem si pořídila teprve teď, protože ho mají v DM jako dárek k řasence a po tvé recenzi jsem moc zvědavá jestli na mě taky zafunguje. Jen jestli mohu mít technickou poznámku, už prosím nepoužívej toto růžové písmo, skoro jsem to nemohla přečíst.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju za upozornění, dříve jsem měla jiné pozadí na blogu, na kterém šel text přečíst, pak jsem barvu zapomněla změnit :).

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,dnes jsem si koupila sérum, byl to dárek k řasence. Tak jsem velice zvědavá jestli to opravdu funguje. Mám opravdu krátké řasy...

    OdpovědětVymazat