pondělí 1. srpna 2011

Make up - REVLON ColorStay

Na Aurku jsem si objednala make up od Revlonu - ColorStay, odstín 320 True Beige. Do teď jsem používala make up od stejné značky, ale PhotoReady a byla jsem s ním dost spokojená, tak jsem chtěla vyzkoušet i tento. Na aukru je zrovna v akci, takže pokud Vás zaujme, tak si ho rychle objednejte :). Stál mě i s poštou necelých 300 Kč, to je úžasná cena :)). Asi si ho objednám ještě ve světlejším odstínu na zimu :).
Tak to je on :)
Asi jediné, co se mi na něm nelíbí je, že nemá žádnou pumpičku, nebo něco, čím by se make up dostal ven z lahvičky. Takže si ho musíte kápnout na ruku, nebo na štětec.
Krouživými pohyby nanáším.

Tento make up je ideální pro smíšenou a mastnou pleť. Dá se říct, že je to make up a pudr v jednom, hodně matuje. Je výtorný také pro problematickou pleť s pupínky, jizvičkami atd., protože úžasně kryje. Na to, že tak kryje nevytváří tolik efekt masky, jako ostatní krycí make upy.

O jeho krytí se můžete přesvědčit na fotkách :)
Bez make upu.
S make upem.
Předchozí fotky jsou moc světlé, 
doopravdy vypadá odstín takto.

Je k dostání v těchto odsítnech:
BUFF
SAND BEIGE
TRUE BEIGE
NATURAL TAN
RICH TAN
RICH GINER
  

4 komentáře:

  1. Ahoj, máš pěkný stránky :) můžu se zeptat, odkud máš ten štětec na make up? Vůbec nikde ho nemůžu sehnat :/ a děkuju za super tip na make up ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, děkuju :).... Je to od značky E.L.F., tady je na něj odkaz :)

    http://www.elfkosmetika.cz/eshop-produkt/cela_nabidka_elf/stetce/stetce_a_aplikatory/stipple_brush/cz

    OdpovědětVymazat
  3. tyhle makeupy maj teď v akci na http://parfumissimo.cz

    OdpovědětVymazat