pátek 1. července 2011

Kytičkové nehty

POSTUP
Můžete použít jiné barvy laků :)


1) Na celé nehty použijieme výrazně žlutý lak. Já použila lak od Maybelline.Naneseme 2 vrstvy a necháme úplně zaschnout.
Maybelline - Urban lemond

2) Pomocí malého štětečku (já používám štěteček od vyschnutých linek na oči :) naneseme další výrazný lak. Uděláme puntínky do kolečka (viz fota).

3) Vezmeme párátko a ještě nezaschnuté tečky rozmažeme do středu kolečka. Nesnažtě se o pravidelnost.
3) Teď už jen lak necháme pořádně zaschnout :). Já pro urychlení používám Urychlovač schnutí od Avonu, který nastříkám na nehty.

A TOTO JE VÝSLEDEK :) Doufám, že se vám nehty líbí :)

5 komentářů:

  1. Super nápad..vypadá to fakt hezky..:-)a chtela sem se tě zeptat na ten urychlovač schnutí..opravdu to urychlí??já bych něco takového potřebovala, většinou si čerstvě nalakované nehty někam otisknu..:-)mimochodem..máš fakt super blog..:-)jen tak dál..

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, ten urychlovač schnutí opravdu funguje, do minuty je lak úplně zaschnutý. Já s tím právě měla taky problém, že jsem si nalakované nehty hned zničila. Navíc nestojí víc jak 100 Kč, takže ti ho určitě doporučuju :)... jinak moc děkuju :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj jsem tady poprvé a moc se mi tady líbí budu jsem chodit pořát.Ty nehty vypadají dobře a můžu vědět kolik ti je? Mě teprve 12 dík.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, jsem ráda, že se ti tu líbí :)....Je mi 18

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný blog.Jestli budeš mít čas tak se koukni na můj blog a okomentuj ho dík

    OdpovědětVymazat