středa 22. srpna 2012

Líčení do školy (Back to school make up)

Už po přečtení nadpisu se vám možná udělalo špatně. Ano, je to tak. Prázdniny se blíží ke konci a většina z vás bude muset zase do školy. (Já naštěstí ne, škola nám začíná 25. září :D) ale stejně, už se mi to taky blíží :(.

Na youtube začaly naskakovat nová videa "Back to school make up", a tak jsem se rozhodla ukázat vám, jak já se nejčastěji líčím do školy.


Ve většině videí make up guru používají jen hnědé, krémové a broznové stíny. No není to trochu nuda? :) Proč bychom do školy nemohli přidat trochu barvy? :) (Ale nebudeme to zas přehánět)

Já se líčení rozhodla oživit fialovou barvou, která podle mě vypadá na očích luxusně :) hlavně v kombinaci se zlatou barvou. Fialová barva krásně zvýrazní hnědou barvu očí a zároveň nepůsobí křiklavě.

POSTUP:

1) Na pleť jsem použila BB cream od Misshy, Dermacol cover jako korektor a vše jsem zapudrova pudrem od Rimmelu - Stay Matte.

2) Pak jsem se vrhla na oči.
- Nejprve jsem na celé víčko nanesla bázi pod stíny (Arabesque).
- Do vnítřního koutku oka jsem nanesla zlatavo-krémoví stín. (Sleek paletka - Storm)
- Na zbytek pohyblivého víčka a trochu nad jsem použila tmavší fialový stín. Stejnou barvu jsem použili i pod spodní řasy.
- Na fialový stín jsem dala trochu teple hnědého stínu (může být i s trochou třpytek).
- Nakonec jsem do záhybu oka dala nanesla trochu černého stínu, který jsem dala i do poloviny spodní linky přes fialovou barvu.
- Na horní víčko jsem dala ještě tenkou černou linku a celé líčení jsem zakončila velkou vrstvou řasenky.

Tak to je vše :) Doufám, že se vám toto poměrně rychlé líčení líbí.

A jak se líčíte do školy vy? :)











9 komentářů:

  1. Tak tohle se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné ... moc ti to sluší. Pokusím se to taky vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super, konečně někdo, kdo se mi trefil do vkusu =))
    Líčení je nádherné a moc ti sluší =)
    Vůbec nejsem zastáncem toho, že tmavší líčení by mělo být jen na večer a bla bla, takový názory mě neberou =))
    Denně si dělám kouřovky, myslím, že je fajn část obličeje vyzdvihnout a proč ho neyzdvihnout třeba precizně vystínovanými barvičkami na víčkách, které vydrží ve stejném stavu celý den =)) Což je třeba u rtěnek těžší, líbí se mi bezchybná pleť, oči zvýrazněné jen řasenkou a tmavší rtěnka, ale ta právě nevydrží, do dvou hodin je ze rtů pryč a já si připadám hodně, jak bych to řekla, no, vyblitá =))
    Takže za mě rozhodně kouřovky dnes a denně =D

    OdpovědětVymazat
  4. krásné líčení :) krásný blog.. zvu tě k sobě na giveaway.. onlygirlnn.blogspot.com a moc bych byla ráda, kdyby i ty si se stala mou čtenářkou :))

    OdpovědětVymazat
  5. super, ja jsem rozhodne pro barvy a fialova je paradni♡

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné líčeni tohle se mě moc líbí
    http://jitule79.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat