neděle 26. června 2011

Kde nakupuji kosmetiku

DROGERIE

Většinu mé kosmetiky mám samozřejmě z drogerií. Pravidelně podnikám útoky na všechny drogerie ve městě a nikdy neodolám a koupím si i to, co bych tak nutně nepotřebovala....

Pár mých oblíbených kousků z drogérií.

Dermacol Duo blusher
Maybelline Great lash



Dermacol Satim make up base

 AUKRO 
Zde nakupuji především kosmetiku, která není k dostání v běžných drogériích. Kosmetika je tu mnohem levnější, než v e-shopech. Stačí se jen zaregistrovat a můžete nakupovat.
 
Paletka 12O očních stínů


Paletka korektorů

 MIMIBAZAR
Je to podobné jako na aukru. Stačí se zaregistrovat a můžete nekupovat :) (nejenom kosmetiku)

Báze pod oční stíny - Artdeco
 PROFILICENI.CZ
 www.profiliceni.cz
Zde se dá nakoupit opravdu kvalitní kosmetika za přijatelné ceny. Je nutné se zaregistrovat, teprve poté uvidíte ceny výrobků.
Fixační sprej
Korekční báze
 KOSMETIKA-USA.CZ 
Zde nakupuji kosmetiku NYX, která je známá po celém světě svou kvalitou a dobrými cenami.
Umělé řasy
Korektor v kelímku.
 AVON
Už 2 roky jsem Avon lady, takže mám samozřejmě hoooooooodně výrobků z Avonu :). Některé mám ráda, jiné trochu míň, ale o tom Vám podrobněji napíšu v jiném článku.
Tady je pár mých nejoblíbenějších. 
Bronzové tónovací perly
Řasenka Supermagnify

Oční stíhy Quarty
 

1 komentář:

  1. Moc díky za odkaz na KOSMETIKA-USA.CZ, už dlouho jsem hledala nějakou stránku, kde by se daly sehnat tyhle věci :)

    OdpovědětVymazat