středa 6. června 2012

Sbírka kosmetiky











12 komentářů:

  1. Ahoj,
    můžu se zeptat, nevysušují ty přípravky na akné od Avonu moc? Já mám totiž akné a suchou pleť :D
    A ještě, v jakém odstínu máš Dermacol Cover?
    Plánuji koupit, ale jsem bledule a kruhy mám neuvěřitelně tmavé, tmavě hnědé.
    Chtěla jsem si koupit 208, ale na netu se mi zdá do šeda, tak aby mi to pak ty kruhy nezvíraznilo a nebyly modré :D
    V drogériích jsem bohužel viděla samé tmavé odstíny.

    Absolutně nechápu, že jsem 1. komentář (ale za pár týdnů určitě stý :). Hned jak jsem viděla Tvá dokonale poučná videa (za která Ti mooockrát děkuji), neurvale jsem klikala na odkaz Tvého blogu.
    Rozhodně pokračuj, jsi úúžasná (jako beauty guru). :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, moc ti děkuju za tak milý komentář, udělal mi velkou radost :)... Ta řada Profesional mi pleť ani trochu nevysušuje :) ale je pravda, že já mám pleť mastnou...

    K tomu Dermacol Cover, odstín ti buhužel neřeknu :(. Byl napsaný jenom na krabičce (nebo to na tom make upu nemůžu najít :D) a tu jsem vyhodila... Ale určitě jsem kupovala v drogérii ten nejsvětlejší odstít a to nemám úplně bílou pleť... Výběr odstínů je fakt dost špatný...

    OdpovědětVymazat
  3. jaké jsou ty oční stíny z palety? (poslední fotky) chtěla jsem si je koupit a zajímá mě, zda-li to má cenu nebo jsou to šunty? díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Překvapivě jsou docela dobré :). O této paletce jsem psala článek, tak se podívej :)

      http://mymycolorfullife.blogspot.cz/2011/07/paleta-120-ocnich-stinu.html

      Vymazat
  4. Woow :D Ještě bys mohla spočítat průměrnou cenu toho všeho :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to snad radši ani nechci vědět, kolik to všechno stálo :D

      Vymazat
  5. Tomu říkám mega sbírka :-) Tak hlavně ať dělá radost :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  6. prosíím kolik tě ta paletka stála případně můžeš mi na ní dát odkaz maluje dobře jestli je dobře pigmentovaná :DD

    OdpovědětVymazat
  7. a ještě jsem zapoměla tu paletku 120stínů sorry

    OdpovědětVymazat
  8. Jo taky bych takovou sbírku chtěla :D Hlavně tu paletku 120 stínů.

    OdpovědětVymazat