pondělí 3. října 2011

Arabské líčení

Tak přidávám další líčení :). Tentokrát trochu barevnější. Chystám se ho poslat do dalšího kola soutěže na stránkách kosmetiky ELF, tak snad se někomu bude líbit :). Budu ráda za každý Váš názor :).

Použila jsem:
- stíny - paletka 120 stínů
- báze pod stíny - ELF (Nude)

- řasenka - ELF - prodlužující
- černá fixa - ELF







7 komentářů:

  1. máš bezva blog, narazila jsem na něj náhodou:). moc se mi líbí tutorialy líčení a taky recenze tvých nákupů:). Jinak škoda, že nejseš z Prahy, shánim nějakou Avonlady:D
    btw-dovolim si tě pozvat na můj blog:) http:/sweetlittlesuzie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju :). To je škoda, já zas sháním zákaznice :D. Jinak máš moc pěnký blog :)

    OdpovědětVymazat
  3. díky za pochvalu, pokud se ti líbí, budu ráda, když mě budeš ,,follow" :))

    Jinak tě úplně chápu, já dělám Oriflame a je to těžký sehnat zákaznice... navíc tady v Praze to dělá hrozně moc lidí, jenom ve svym okolí znám asi 3 KP Oriflame. A když už konečně seženu stálý zákazníky, tak si objednávaj spíš levnější věci, takže z toho ve výsledku skoro nic nemám :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nedávala jsi na E.L.F kosmetiku to žluto-oranžové líčení?
    Já jen, že tohleto mi přijde zajímavější ;)
    (myslím tu soutěž o nekrásnější oko :))

    OdpovědětVymazat
  5. JJ dávala, pokud bude nějaké další kolo, tak tam pošlu toto :)

    OdpovědětVymazat
  6. kde jsi přišla na to že je to arabské líčení? takhle zmalovaná tam ženská chodit nemůže, ale jinak je to moc pěkný, jsi moc šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  7. http://www.google.cz/search?q=arabic+look&hl=cs&safe=off&prmd=imvnsfd&source=lnms&tbm=isch&ei=RAbNTvnpG9P04QSn8LhR&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CBgQ_AUoAQ&biw=1268&bih=585

    OdpovědětVymazat