pondělí 27. února 2012

Plesové líčení - tmavě modré

Sice už se plesová sezóna chýlí ke konci, ale i přes to jsem se rozhodla udělat ještě jedno plesové líčení. Tentokrát docela dost výrazné. 

Postup:
1. Na celé pohyblivé víčko jsem nanesla světle modrý třpytivý stín (nejlépe nanášet na mokro)
2. Nad náhyb oka a do vnějšího koutku jsem použila opět třpytivý - tmavě modrý stín. 
3. Vnitřní koutek oka jsem projasnila třpytivým bílým stínem
4. Nakonec jsem záhyb oka zvýraznila černým stínem, který jsem nanesla i pod oko. 



3 komentáře:

  1. Ahoj, chttěla jsem se zeptat, jestli používáš někdy nalepovací řasy a náhodou nevíš, jaký lepidlo na ně je dobrý a levný, dík za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, nalepovací řasy moc nepoužívám a to právě proto, že jsem jsem ještě nenašla to správné lepidlo, takže ti bohužel neporadím :(. Zkoušela jsem černé lepidlo z DM, ale připadá mi, že moc nedrží a hlavně mám černou barvu po celém víčku :(

    OdpovědětVymazat