pátek 1. června 2012

Růžové řasenky

Dneska bych vám ráda představila 2 nové růžové řasenky. Volume glamour max od Bourjois a One by one od Maybelline.

Udělala jsem takový menší test, která řasenka je lepší

VOLUME GLAMOUR MAX - BOURJOIS       ONE BY ONE - MAYBELLINE


 1) Nejprve oči bez nalíčení. Jak můžete vidět, mám opravdu kraťounké řasy.









2) Jedna vrstva řasenky.

 3) Dvě vrstvy řasenky.








A teď tedy zhodnocení. Raději mám One by One od Maybelline. Proč? Zaprvé, neslepuje řasy tak, jako řasenka od Bourjois. Dále se dá mnohem lépe odlíčit. Volume glamour max drží na očích, jako přibitá. I když si oko odličuje půl hodiny, vždy na řasách něco zbyde. A výhodou One by One je samozřejmě cena. Já jí koupila v akci za 110,-. Řasenku od Bourjois jsem sice vyhrála, takže mě nestála ani korunu, ale určtě jí neseženete za 110,-. 

Ale abych řasenku ob Bourjois jenom nekritizovala, i ona má své výhody. Určitě největší výhodou je její kartáček. Je docela velký, ale krásně se s ní řasy nalíčí. A hlavně má štětinky i na špičce kartáčku, tím se dají jednoduše nalíčit spodní řasy :). 


Tady je porovnání štětečků. Horní je Maybelline, dolní Bourjois.

Žádné komentáře:

Okomentovat