pátek 1. června 2012

Neutrální letní líčení


Dnes tu mám líčení pro ty, kteří se bojí barevných očeních stínů, ale i tak chtějí něco hezkého letního, tak snad se vám toto líčení bude líbit :). Toto líčení se perfektně hodí i do školy.


K létu se podle mě hodí třpyty. Dneska jsem zvolila brovozovo-zlatý třpytivý stín. 


Postup:

1. Nejprve naneseme přes celé víčko světle hnědý stín, nejlépe matný, který rozmažeme směrem k obočí. Do vnítřiního koutku jsem dala béžový stín. 


2. Do záhybu oka a trochu nad něj jsem použila tmavý hnědý stín. Je třeba ho rozetřít hezky do zracena. 

3. Na vnější čás pohyblivého víčka naneseme třpytivý bronzovo-zlatý stín. 
4. Do vnějšího koutku a na spodní víčko (jen do půlky oka) naneseme černý stín, nebo černou tužku na oči. 
5. Nakonen použijeme tekuté linky podél linie horních řas. A samozřejmě nesmí chybět řasenka. 

To je vše. Doufám, že se vám toto jednoduché a rychlé líčení líbilo a já se na vás těším u dalšího článku. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat