sobota 14. července 2012

HURÁ! nový štětec na make up

Tak včera mi konečně přišel nový štětec na make up, který jsem objednávala 24.6. z Ebay, takže to netrvalo ani tak dlouho. Správně se tedy jmenuje Flat top foundation brush. Tady je na něj odkaz, pokud by měl někdo zájem. :) http://www.ebay.com/itm/251053916577?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Kdo pravidelně sleduje můj blog nebo videa, tak asi ví, že jsem měla do včerejška jen dva štetce na make up, oba od Elfu a ani s jedním jsem nebyla moc spokojená. Chtěla jsem HUSTÝ štětec (ne jako ten strašný stipple brush) a nejlépe za pár korun. Teď ho konečně mám :).

A takhle ten krasavec vypadá :) No není krásnej? Strašně se mi líbí, jak je částečně ze dřeva (nebo alespoň imitace dřeva :D).


Má opravdu hodně štětinek! (Chtěla jsem napsat, že je fakt hustý, ale to zní trochu divně :D)


Make up se s ním nanáší opravdu jedna báseň a netrvá to tak dlouho jako s plochým štětcem na make up. Navíc make up můžete krásně zapracovat do pleti. A nakonec - je krásně jemňounký! Nanášení je spíš jako masáž obličeje. No a cena? 120 Kč i s poštovným je podle mě naprosto skvělá. :)

Takže pokud sháníte něco takového tak ho můžu rozhodně doporučit! Nedoporučuji ho jen těm, kdo nemají rádi umělé štětinky. (je fakt hodně umělý)




Já jsem se asi stala závislá na Ebay. Založila jsem si ho teprve nedávno a teď bych furt nakupovala a nakupovala :D. Včera jsem si objednala tento BB cream, četla jsem na něj samé pozitvní recenze, takže jsem na něj zvědavá. Takže se můžete těšit na recenzi.


Budu ráda, když mi napíšete jaký je Váš nejoblíbenější štětec.

Jinak přeji pěkný víkend :)
Aneta

Žádné komentáře:

Okomentovat