neděle 29. července 2012

Líčení s color tattoo

Na přání jedné mé čtenářky je tu líčení s Color Tattoo od Maybelline. Já mám odstín Turquoise Forever. Je to tyrkysový stín, ale řekla bych, že je trochu víc do modra, než jsem zvyklá u jiných stínů..


Pokud si ho dáte na celé víčko neskombinujete s žándou jinou barvou, tak to vypadá docela dost divně. Mně se moc líbí v kombinaci ze zlatou, bronzovou, hnědou a fialovou. V tomto líčení jsem tedy použila kombinaci se zlatou (ve vnitřním koutku) a fialovou (nad záhybem oka). Aby oko bylo ještě výraznější, přidala jsem i trochu černého stínu.


Tak jak se vám toto líčení líbí? :) Já si myslím, že je na léto jak dělané :)
.

4 komentáře:

  1. Tý jo tak to je bomba! Máš ty barvy hezky zkombinovaný. A jsi šikovná, já bych se takhle asi nedokázala namalovat. Color tattoo jsou fakt skvělý stíny, dneska jsem si pořídila stříbrnej a je taky super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný..jednou se mi to snad taky podaří.

    OdpovědětVymazat