pátek 5. října 2012

Nákupy - srpen, září 2012 (VIDEO)




Vítám vás u dalšího článku :)

Prvně se chci omluvit (a snad mi to odpustíte), že jsem dlouho nepřidala žádný článek ani video (neměla jsem na to čas ani pomyšlení). Nástup na VŠ není zrovna jednoduchý, hlavně, když tu nikoho neznáte a je to pro vás úplně nové město...prostě všechno se změní. Ale naštěstí už si začínám zvykat, takže už bych mohla mít na blogování více času :)

Ještě vám prozradím, že v blízké době se můžete těšit na novou rubriku (jak psanou, tak formou videí) - téma bude HUBNUTÍ :).

A druhá novinka - mám v plánu si koupit nový foťák, na který by snad šly natáčet videa v poměrně slušné klavitě, takže snad budou i TUTORIALY :)

Takže pokud se někdo vyznáte a rozumíte foťákům, tak bych byla strašně moc ráda, kdybyste mi poradili, jaký si mám pořídit (hlavně, aby bylo kvalitní video, kde by byly vidět detaily) cenová hranice - 5 000,-) Pište prosím komentáře :)

Tak to je pro dnešek všechno a brzy snad u dalšího článku :)

Aneta


2 komentáře:

  1. Ahoj :D moc hezké video a kde se dá sehnat ten Lady Box? :D Prosimtě napiš mi na www.dancasamakova@seznam.cz dík moc když odepíšeš :)))))

    OdpovědětVymazat
  2. kdy bude další video?tešim se
    Veronika

    OdpovědětVymazat