středa 17. října 2012

Útok na drogérie!




Vítám vás u dalšího článku :)

Dneska jsem KONEČNĚ měla odpoledne volno (test z matiky mám za sebou, takže jsem se nemusela učit :D), takže jsem konečně mohla uskutečnit dlouho plánovaný útok na téměř všechny drogérie (Rosmann, DM, Teta).

TETA
Nejprve jsem zašla do Tety, kde měly být v akci Color tattoo za 99 Kč, což je dost dobrá cena(Takže jsem překonala nesympatie k této drogérii :D). Doufala jsem, že v Tetě budou mít větší výběr odstínů než v jinde, protože v letáku byly vyfoceny i oranžové, zelené atd. Bohužel, i v této drogérii je výběr velmi malý a prakticky stejný, jako všude jinde – tyrkysové, stříbrná, zlatá, hnědá, černá a fialová. A hádejte, jakou jsem si koupila já? :). Černé! Možná vám to může připadat zbytečné a naprosto nepoužitelné, ale opak je pravdou :). Zaprvé se dají používat jako linky, které vám opravdu dlouho vydrží (což už jsem stihla vyzkoušet). A zadruhé samozřejmě jako stíny –  to vám ukážu v některém z dalších článků :)

DM

Druhá část útoku byla na DM (ta už patří k mým oblíbeným drogériím). A proč do DM? Protože mi došly všechny kondicionéry (samozřejmě všechny najednou :D). A jelikož já horko těžko rozčešu vlasy po kondicionéru, tak bez něj bych je rozčesávala minimálně půl hodiny (a to nepřeháním) a ještě bych si vyškubala chomáč vlasů. Nejraději mám kondicionéry od značky Balea, které jsou levné, kvalitní, voňavé a bez silikonů, co chtít víc? :). Kopila jsem si rovnou dva, abych tam po týdnu nemusela znova :). Jeden na kudrnaté vlasy (39 Kč) a pro lesk vlasů (29 Kč). Oba dva jsem už jednou měla a jsem s nimi naprosto spokojená :). I když jsem do DM šla JEN kvůli kondicionérům, u nich můj nákup neskončil. Ve stojanu Maybelline byla výborná akce – make up Affinitone + pudr za 229 Kč. Tomu jsem samozřejmě nemohla odolat! Zkoušela jsem oba produkty zatím jednou a musím říct, že jsem nadšená – hlavně z toho pudru. Ale více až v recenzi, musím je prvně pořádně vyzkoušet :)

ROSMANN

A konečně poslední část. Do Rosmanna jsem jen „zaskočila“ pro štěteček na oční linky od Essence (který určitě všichni znáte). Chtěla jsem tam pobýt trochu déle a podívat se po dalších věcech, ale jelikož všechny drogérie se mnou procházel Honzík (můj přítel) a už toho měl opravdu dost (což se mu ani nedivím), museli jsem koupit JEN štěteček a na nic jiného jsem se nesměla ani podívat :D. Obávám se, že se mnou byl naposledy :D. 



6 komentářů:

  1. Mám moc krásný blog a jsi moc sympatická ve videu :) Pokud budeš mít chuť, přijď se podívat na můj blog :) Ráda uvítám nové členy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Voní to tak pěkně jako třeba ty šamponyy od Balea? Pro to bych si běžela hned:D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojte chtěla jsem vám říct že na mém blogu probíhá giveaway .....
    http://thesimonablog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky.. Pěkný blog:) Zvu tě k sobě na blog na giveaway o výrobky značky Sephora:)
    http://by-anett-s.blogspot.cz/2012/11/prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj veľmi pekný blog. :) Ja by som ťa chcela pozvať na môj blog. :) http://dommie-world.blogspot.sk/ :) dúfam že ma navštíviš a že ma budeš aj odoberať.. :D ja ťa už odoberám a si jedna z mojích naj blogeriek :D

    OdpovědětVymazat
  6. štetec na linky od essence je nejlepší :)) kreslí úžasně tence :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat