pondělí 29. dubna 2013

Co je v mé tašce a sport? (VIDEO)

Ahoj,

tak jsem tu po strááášně dlouhé době s dalším videem. Doufám, že se vám bude líbit, nebylo to nic lehkého se po takové době zase posadit před kameru :).

K tomu, proč jsem se k blogování a natáčení vůbec vrátila. Jak asi většina z vás ví, v sobotu pořádala Petra z http://www.petralovelyhair.com/ sraz se svými fanoušky. A jelikož se to konalo v Jindřichově Hradci a já to měla do dané kavárny asi 5 minut chůze, tak jsem si to nemohla nechat ujít. No, a jak jsem tam Peťu viděla naživo, uvědomila jsem si, že mi to blogování prostě nějak chybí, takže jsem tu zpátky :). (Podrobnější  článek o srazu budu asi zítra a napíše ho asi můj Honzík, neboť tam byl se mnou).

Jak jsem ve videu slibovala, tak tady je pár odkazů na moje oblíbené písničky na běhání a celkově cvičení. Při poslouchání těchto písniček vám to bude běhat úplně samo.


Tak to je pro dnešek ode mě všechno. Já jdu teď do posilovny a vy si koukejte jít takdy zacvičit :)
ANETA

Žádné komentáře:

Okomentovat