pondělí 20. srpna 2012

Giveaway č. 2


Je tu další giveaway! Tentokrát můžete vyhrát masku na vlasy z Avonu (Planet SPA).

Podmínky: 
1) Být mím fanouškem na Facebooku. ODKAZ: https://www.facebook.com/pages/Mymycolorfullife/462731153761433

2) Dát hlas (like) k této fotce. ODKAZ: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=452154414824196&set=a.452154221490882.109466.124358397603801&type=3&theater

Soutěž končí 31.8. 2012




14 komentářů:

  1. Tak jsem fanouškem, sleduji tvůj blok a dala jsem i lajk k fotce - mimochodem moc pěkné líčení.

    monikahruba@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Hotovo už jsem hlasovala a to se mi líbí jsem taky dala
    radiokajicek@email.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Vše splňuji:)
    Můj mail je: lehnertova.eva@gmail.com
    Ten make-up je úžasný:)

    OdpovědětVymazat
  4. Hotovo :) U té fotky máš 145 "lájk" :D Jinak je to nádherné líčení :O jsi šikovná :)
    Kdybych měla štěstí tak můj email je nikol.hlavkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,

    na svém blogu giveaway.cz sbírám české i zahraniční giveaways, tak jsem přidala i tu tvoji, ať se o ní dozví více lidí.

    OdpovědětVymazat
  6. Podmínky splněné. Krásná giveaway a přeju Ti, ať ty lístky na veletrh vyhraješ :)!
    s-wea@email.cz

    OdpovědětVymazat
  7. sledujem,hlasujem :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  8. hotovo, pestré líčenie :) páčilo by sa mi také na jarné dni
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Jééva tu masku bych chtěla vyzkoušet:)
    Sleduji jako Deni Rožanská
    Like jsem dal 157:)

    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Like na fotku jsem dala a na skupinu taky jako Adél Koňařová :)
    konarova.adela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. splněno
    petamezlikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. jezis, ja to nestihla :(
    ale i pres to jsem hlasovala ;)
    michaelawimerova@yahoo.co.uk
    you tube: wimim18

    OdpovědětVymazat