pondělí 18. července 2011

Syrovátková maska

Asi nejjednodušší maska na pleť, tedy pokud máte doma syrovátku. :) A pokud nemáte, tak si jí určitě kupte!

CO BUDETE POTŘEBOVAT?

1.MISTIČKU SYROVÁTKY
2. VODU
Ano, jen tyto 2 věci :) Pokud si chcete masku ještě vylepšit, tak můžete přidat trochu medu :)

POSTUP
Do syrovátky postupně přidáváme vodu. Pozor, stačí jen pár lžiček! Chceme, aby byla maska hustá, pak se bude lépe nanášet.
Když máme masku pořádně rozmíchanou, tak jí naneseme na pleť a necháme působit.
Smyjeme ji až tehdy, kdy maska začne dělat takové trhlinky. Pozor, maska na obličeji dost ztvrdne, takže nebudete moci ovládat mimické svaly :D
PROČ JE SYROVÁTKA DOBRÁ?
Obsahuje spoustu minerálů - např. hořčík, zinek, vápník a navíc i hodně vitamínů. 

1. Když jí použijete jako masku, tak Vám pleť nádherně vyhladí a navíc vyléčí akné!

2.Ze syrovátky se dá dělat a syrovátkový nápoj - opět jenom syrovátka a voda, a pak Vám syrovátka pomáhá zevniř.

3. A do třetice - syrovátku můžete přidat do koupele, pak budete mít jemné celé tělo :)

7 komentářů:

  1. Ahoj, chtěla jsem se zeptat kde si sehnala tu sypkou syrovátku?:-O

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, já jí kupovala ve zdravé výživě :), ale určitě jí seženeš i ve větších obchodech s potravinami a také jsem jí viděla v DM :)

    OdpovědětVymazat
  3. Takový domácí botox =D

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě bys mohla upřesnit, že je vhodnější spíš na mastnější pleť a že to strašně smrdí :D Párkrát jsem si ji dělala, no fuj, to byl smrad! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ji zrovna na običeji a vuuuuuubec nesmrdí, ani mi nikdy nesmrděla,je to užasná maska.

    OdpovědětVymazat