středa 10. srpna 2011

Barbie look

VIDEO: 
http://www.youtube.com/watch?v=GG8kVWqwmgo


Když chceme vytvořit Barbie líčení, tak nesmí chybět růžové rty, pastelové odstíny očních stínu, výrazné řasy a růžové tváře. A to vše jsem jsem použila na dnešní líčení, tak snad se Vám bude líbit :) Budu ráda za každý Váš komentář :)
POSTUP:
1. Základem celého líčení je krásně sjednocená pleť, nejlépe bez jediné chybičky. Na celý obličej jsem nanesla hodně krycí make up a na pupínky jsem ještě použila korektor. Aby byl obličej krásně jemný a matný, tak jsem ho přebudrovala HD pudrem od E.L.F.


2. Abych vytvořila užší tvar obličeje, tak jsem pod lícní kosti nanesla trochu bronzeru bez třpytek.
3. Aby pleť vypadala zdravěji, tak jsem na tváře použila krémovou tvářenku (univerzální líčildo od E.L.F.) a pořádně rozetřela.
Naneseme...
... a pořádně rozetřeme.
4. Další hodně důležitou věcí je krásně upravené obočí. To jsem vyplnila hnědou tužkou na oboči a zarovnala štětečkem.
 5. Na celé víčko naneseme podkladovou bázi pod stíny, aby byly stíny výraznější a vydržely celý den. Nejprve malým štetečkem pod obočí a do vnitřního koutku oka použijeme býlí oční stín.
 6. Na celé pohyblivé víčko rozetřeme světlejší tyrkysový stín. Klidně i více vrstev, aby byla barva sytá. Naneseme ho i pod celou linii spodních řas.
 7. Na tyrkysový stín naneseme sytě růžový stín. Tentokrát se nesnažíme, aby se barvy propojily.
 8. Jako poslední stín jsem vybrala středně fialovou barvu, kterou naneseme do záhybu oka. Tím se barvy propojí a opticky se zvětší oči. 
 9. Nad celou linii horních řas naneseme černé tekuté linky. Pod spodní řasy nenaseme linku jen do poloviny oka (od vnějšího koutku).
 10. Oči dokončíme tím, že pořádně natočíme řasy a zvýrazníme černou řasenkou. Nebojte se jí použít trochu víc. Tentokrát mohou řasy vypadat trochu uměle, můžete použít i umělé řasy. Oči ještě opticky zvětšíme bílou tužkou, kterou naneseme na mokrou linku.
 11. A co na rty? Na těch samozřejmě nesmí chybět růžová rtěnka :).
 Takto vypadá konečné líčení :)
CO JSEM POUŽILA:

8 komentářů:

  1. To je super!
    Můžu se zeptat kolik ti je?.. Nebo spíš na jakou jdeš nebo jsi střední škole? Že by jsi se hodila na něco v tomhle estetickém oboru .. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju :).... Je mi 18 a teď jdu do 4. ročníku na ekonomické střední škole :)... Chystám se udělat si nějaký kurz v něčem takovém :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, chci se zeptat, kde jsi koupila tu paletku s těma stínama?? :) něco podobného sháním :)) děkujuu

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, koupila jsem jí na aukru, jsou tam za výbornou cenu. Stačí zadat paleta 120 očních stínů :).

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí jak děláš tutorial krok za krokem a tato rtěnka ti hrozně sluší.

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj tohle je super blogísek a chtěla bych se zeptat kde a zakolik jsi koupila tu mega paletu očních stínů?

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuju :) ...kupovala jsem jí asi za 5OO,- ale to už je dávno, teď už se dá sehnat mnohem levněji :)

    OdpovědětVymazat