sobota 6. srpna 2011

Prázdninový nákup - Avon 2

Můj už druhý nákup z Avonu za tyto prázdniny. Tentokrát jsem si toho koupila trochu více :)

LAKY NA NEHTY - 59 Kč
Odstín Viva pink
Ostín Blue shock
Oba laky vypadají krásně. Modrý jsem bohužel ještě nestihla vyzkoušet na nehtech, ale je krásně perleťový. Bohužel trochu méně kryje. Růžový je mnohem více krycí, stačí ho jen jedna vrstva.

RTĚNKA - 99 Kč
Odstín Glistening rose
 Neodolala jsem a musela jsem vyzkoušet úplně novou rtěnku. Objednala jsem si odstín Glistening rose. Má krásně růžovo-červenou barvu a jemně třpytky. Vypadá takto :)

 POUZDRO NA RTĚNKU - 39 Kč
Jako Avonlady jsem si ho mohla koupit za pouhých 39 Kč. Mám z něj opravdu radost. Uvnitř pouzdra je malé zrcátko, akorát na rty, takž v kabelce nemusím hledat zvlášť zrcátko a rtěnku, ale mám rovnou vše pohromadě :)

SPRCHOVÝ GEL, TĚLOVÉ MLÉKO, TĚLOVÝ SPREJ - 149 Kč
Úžasná sada tří výrobků s ještě úžasnější vůní melounu. Vůně je opravdu nádherná, hlavně když použijete všechny tři výrobky. Jen mě mrzí, že vůně tělového spreje moc dlouho nevydrží a není moc výrazná.


TOALETNÍ VODA - ICE SHEERS
 Tuto voňavku jsem dostala za pouhou 1 Kč, takže jsem nečekala žádný zázrak, ale má docela pěknou citrusovou vůni, ale bohužel moc dlouho nevydrží :(.


SPRCHOVÝ GEL PROTI AKNÉ - 69 Kč
Akné se neobjevuje jen na obličeji, ale i na jiných částech těla a přesně na to je tento sprchový gel. Pupínky krásně vysuší. Jsem s ním maximálně spokojená :)

2 komentáře:

  1. Tento sprej mám taky a že moc nevydrží mi ani nevadí, protože jsem ho v létě používala zároveň na osvěžení, tak jsem aspoň nebyla převoněná. Nevíš náhodou jestli ještě bude sprej s růží? Ten jsem si zamilovala a už ho strašně dlouho neměli:-(

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám ty spreje v létě strašně ráda :). Růže už myslím nebude :( taky mi voněla.

    OdpovědětVymazat