pátek 12. srpna 2011

Prázdninový nákup 2

Vítám Vás u dalšího prázdninového nákupu :). Tenktokrát je to bohužel hodně malý nákup (musím šetřit), ale i tak se Vám snad bude líbit :).

Co jsem si koupila?
Balzám na rty Balea - 29 Kč
Tento úžasný balzám na rty s ještě úžasnější melounovou vůní. Slibuje, že vaše rty budou po nanesení krásně jemné a opravdu budou! Úplně jsem si ho zamilovala, nosím ho pořád s sebou v kabelce a během dne si rty několikrát přetřu. A ta vůně! :) Když jsem ho poprvé otevřela, tak jsem se trochu lekla té tmavě červené barvy, ale balzám naštěstí vůbec nebarví :). Nemám ráda barevné balzámy. Jediné, co se mi na něm nelíbí, že někdy jde těžko otevřít. Ale jinak super!
Rtěnka Maybelline colorsensational - odstín 278 - 119 Kč
Neodolala jsem a koupila jsem si tuto krásně růžovou, třpytivou rtěnku z nové řady rtěnek Maybelline. Tento odstín (278) má sytě růžovou barvu s jemnými třpytkami. Na rtech vypadá trochu jako lesk, ale výraznější a daleko déle vydrží. Stala se jednou z mých nejoblíbenějších rtěnek :). Použíla jsem jí i v tomto Barbie líčení - Barbie look.
Odstín ROSE DIAMONDS
Takto vypadá odstín na ruce.
A takto vypadá na rtech - opravdu krásná růžová :)

3 komentáře:

  1. Rtěnka má opravdu krásnou barvu!! Dlouho hledám podobný odstín! Díky za inspiraci :))

    http://makeup-and-beauty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Já si vždy před spaním mažu pusu a ruce a skoro vždy blbec nejdřív nakrémuju ruce a pak to teprv nejde otevřít:-D

    OdpovědětVymazat