úterý 5. července 2011

Jak v létě pečuji o vlasy


1. VODA, VODA, VODA
To nejlepší, co můžete udělat pro své vlasy, pleť, postavu, prostě pro celé tělo, je pít dostatek tekutin a to nejlépe čistou vodu, popř. čaje. A v létě je to obvzlášť důležité.
2. DOPLŇKY STRAVY
Pokud máte vlasy zničené nebo chcete, aby Vám rostly rychleji, tak Vám určitě pomůžou speciální doplňky stravy, které podporují růst vlasů a udržují je silné a zdravé. Zakoupíte je buď v drogériích (tak bývají většinou levnější) nebo v lékárnách (tam za ně zaplatíte více, ale budou asi kvalitnější).

Já používám od Das gesunde plus - Haar Vital Komplex mit Zink (z DM drogérie)
Mají podporovat zdravý růst krásných a silných vlasů. Kapsle zásobují tělo živinami podporující látkovou výměnu, jako jsou zinek, biotin, kyselina listová, atd. Dodávají důležité výstavbové látky pleti, vlasům a nehtům. 

Balení obsahuje 60 tabletek, bere se 1 tabletka denně.

Od té doby co tabletky pravidelně beru, tak se mi opravdu zlepšila kvalita vlasů i nehtů, takže můžu doporučit.  A balení stálo jen pár korun.

 3. KÚRA NA ROZTŘEPENÉ KONEČKY
V létě a v zimě hodně lidí trpí na roztřepené konečky vlasů, bohužel i já. Naštěstí jsem už našla výrobky, které opravdu pomáhají.

Kúra na roztřepené konečky od Gliss Kur - Hair repair. 
 Dále používám Sérum na roztřepené konečky pro suché a pošlozené vlasy od Avonu
Toto sérum určitě není tak dobré jako od Gliss kur, ale žádná katastrofa to také není :). Nanáší se do vlhkých vlasů, ale můsíte ho nanést jen trochu, jinak budete mít vlasy slepené. Další den jsou konečky kráné, ale to bohužel trvá jen do dalšího umytí vlasů :(.


Hodnotím to jako průměr, ale i tak je fajn :)
 4. LESK VLASŮ
  Asi každý chce mít krásně lesklé vlasy. Já mám vlasy suché a úplně bez lesku, takže stále hledám a zkouším různé výrobky, které by vlasům dodaly lesk.

Teď na léto jsem si oblíbila Tonikum pro lesk vlasů - Balea
Tonikum s výtažky z broskví a cennými hedvábnými proteiny vlasy hydratuje a chrání před vysušením. Takže úplně perfektní na léto, kdy nám vítr a slunce vlasy vysušuje. A stálo mě asi 
3O Kč. :)
 5. SUCHÝ ŠAMPON
Letos jsem si suchý šampon koupila poprvé a musím říct, že jsem naprosto nadšená. Určitě ho ocení všichni, kdo se chystají na tábory, fesťáký, do kepmů... prostě na místa, kde si vlasy neumyjete každý den a i přes to je chcete mít krásné.


Suchý šampon stačí jen nastříkat do vlasů (je to takový bílý prášek) nechat zaschnout a pořádně vykartáčovat a to všechno bez vody. A výsledek? Mastné vlasy budou jako právě umyté. A zápach z hospody? Úplně zmizí. 


Suchý šampon je v létě určitě nepostradatelný pomocník :)


Já používám Suchý šampon - Balea
 6.OBJEM VLASŮ
Kdo by nechtěl mít objemné vlasy... Já jsem nedávno začala používat Gel ve spreji pro zvětšení objemu jemných vlasů a opravdu funguje :)


 

4 komentáře:

  1. Moc hezké uděláš někdy nějaké videa?

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju :) Zatím to neplánuju, ale možná časem...

    OdpovědětVymazat
  3. Máš strašně pěknou barvu vlasů :)To máš jen z přelivu nebo je to barva?

    OdpovědětVymazat
  4. zrovna dnes a náhodou jsem si koupila ty tabletky z dm, tak jsem na ně zvědavá

    OdpovědětVymazat