čtvrtek 7. července 2011

Sbírka lesků na rty

SUNDANCE (Avon)

Jeden z mých nenovějších lesků a patří také mezi nejoblíbenější. Má krásnou růžovo-červenou barvu. Na trech vypadá trochu výrazněji než na fotkách.

RAVE (Avon)
Tento leska narozdíl od přechozího obsahuje třpytivé částečky a na rtech vypadá opravdu krásně. Opět na fotkách vypadá trochu světleji než ve skutečnosti.
SUGAR CANE (Avon)

Opět lesk z Avonu :) mám je prostě ráda. A tento je můj úplně nejoblíbenější. Má krásně světlounkou růžovou barvičku, takže se hodí snad ke každému líčení. Většinou ho používám tak, že na rty nanesu rtěnku a doprostřed rtů použiji tento lesk, rty pak vypadavjí větší a plnější :).
MY ETERNITY (Rimmel Londo)
Další můj hodně oblíbený lesk. Od předchozích se liší přecevším barvou, nemá červenou ani růžovou barvu, ale takovou lehce fialovou. Ale nebojte se, na rtech vypadá hezky a celkem přirozeně. Dále se od lesků z Avonu liší svým štětečkem (houbičkou), která je krásně jemná a lesk se na rty dobře nanáší. Samotný lesk má krémovou konzistenci, bez třpytek a rty s ním vypadají plnější a lesk na rtech dlouho vydrží.
GOLDEN (Avon)
Další lesk s trochu odlišnou barvou. Tentokrát takový oranžovo-zlato-korálový lesk. Už ho mám několik let, moc ho nepoužívám. Myslím, že mi tento odstín moc nesedí. Většinou ho kombinuji s nějakou korálovou rtěnkou, pak vypadá krásně :)
Bez rtěnky
Se rtěnkou
TAKTO VYPADAJÍ LESKY NA RUCE

A DALŠÍ FOTKY 

MAUVE METAL (Avon)

Poslední lesk z Avonu. Už ho mám dost dlouho a po pravdě ho ani moc nepoužívám, i když barvu má hezkou. :)
PALETKA LESKŮ NA RTY (Avon)

Krásná paletka 8 lesků. Už jí mám také nějaký ten rok. Dříve jsem s ní byla spokojená, ale teď už jí moc nepoužívám. Lesky se těžko nanáší a jsou dost lepivé a na rtech moc pěnkě nevypadají, ale ne všechny. Některé odstíny (ty tmavší) vypadají na rtech hezky.

6 komentářů: