neděle 17. července 2011

Prázdninový nákup - Avon

A máme tu daší prázdninový nákup :). Taky tak milujete nakupování kosmetiky? :) Já si tentokrát objednala pár věcí z Avonu (jsem Avonlady). Koupila jsem si jenom 3 věci, ale výborné :
1. KÚRA PRO ZÁŘIVĚ LESKLÉ VLASY S CITRUSOVÝM KVĚTEM A VERBENOU - 69 Kč
Slibuje, že po použití kúry budou Vaše vlasy vyhlazené a překrásně leské a já s tím můžu jenom souhasit :) Nečekala jsem od ní žádné zázraky, ale mé vlasy byly opravdu nádherně jemné. Obsahuje třpytivé částečky, takže se pak vlasy krásně lesknou. Používám jí místo masky, vetřu jí do ještě mokrých vlasů a neoplachuji. Jenom mě zarazila její velikost, má jen 5O ml, takže pro mě jen na pár použití. 

2. HYDRATAČNÍ OBNOVUJÍCÍ TĚLOVÝ SPREJ - 69 Kč
Tento tělový sprej se objevil a Avonu poprvé, takže jsem neodolala. Je to vůbec první tělový sprej z řady Senses (sprchové gely). Splňuje vše, co slibuje. Krásně hydratuje, lehce se roztírá, je to daleko jednodušší než se mazat krémy. Stačí hodit do kabelke a během dne nastříkat na tělo a rozetřít. A to nejlepší? Ta vůně!! Má úžasnou vůni - směs citronu, jablka a magnólie. Takže budete mít pokožku nejen hydratovanou, ale navíc i krásně voňavou :))
Není průhledný - má krémovou konzistenci
3. TOALETNÍ VODA - BALI BLISS - 99 Kč
Byla v nabídce minulé léto - to jsem si jí koupila poprvé a musím říct, že jsem si jí naprosto zamilovala. Je to nejlepší voňavka na léto. Teď už jí bohužel moc často nenabízí....

Žádné komentáře:

Okomentovat