pátek 8. července 2011

Prázdninový nákup 1


Dnes jsem se poprvé za tyto prázdniny vydala na nákupy kosmetiky. To je jedna z mých obíbených činností. :)) Zašla jsem do mé nejoblíbenější drogérie - do DM, jelikož mi přišlo několik slevových kupónů na vlasovou kosmetiku, což mi udělalo velkou radost. :) protože šampónů, kondicionérů, masek na vlasy atd. není nikdy dost. Ale samozřejmě jsem nezůstala jen u kosmetiky na vlasy....Takže co jsem si koupila?

Podrobnější recenze doplním až výrobky pořádně vyzkouším :)

1.TĚLOVÝ KRÉM BALEA s vůní kokosu (5OO ml) 60 Kč

Já strašně, strašně moc miluju vůni kokosu, takže když jsem uviděla tento kokosový tělový krém, tak jsem prostě neodola :). Opravdu úžasně voní. Je hodně hydratační, krásně se roztírá, je lehounký. Jediné, co mě zklamalo je to, že vůně na těle nevydrží moc dlouho :(. Ale určitě ho můžu doporučit :) 

2. BALEA YOUNG - ODLIČOVACÍ UBROUSKY 40 Kč

Nedokážu se představit léto bez odličovacích ubrousků. Je to mnohem praktičtější než všude s sebou tahat odličovací tamponky a odličovadlo. Myslím, že to jsou takové běžné ubrousky, hezky odličují, ale nejsou tolik navlhčené. Ale co je nejlepší? Vůně! Já mám prostě ráda, když kosmetika voní :). Tyto ubrousky mají krásnou grepovou vůně, opravdu strašně hezkou. S nimi je radost se odličovat :)

3. GARNIER FRUCTIS - REGENERACE A LESK 90 Kč
Tento bezoplachový sprej je určený na suché a poškozené vlasy, které bohužel mám. První, co mě na něm zaujalo, byla jeho nádherná vůně. Voní opravdu krásně a když si ho během dne nastříkám na vlasy, tak je mám pak celý den voňavé. Ale namám je jen voňavé, jsou navíc lesklé a myslím, že i zdravější :). Jenom mě mrzní, že dost rychle mizí.... mám asi moc dlouhé vlasy :)
4. GARNIER FRUCTIS - POSILUJÍCÍ MASKA 95 Kč
 Tentokrát maska na vlasy od stejné značky jako Sprej. Má stejně krásnou vůni. Vyzkoušela jsem jí zatím jenom jednou a jsem s ní moc spokojená. Masku na vlasy nechávám většinou působit alespoň půl hodiny, aby se pořádně dostala do vlasů a výsledek je potom mnohem lepší. Vlasy se mi po masce krásně rozčesávaly a byly jemné a voňavé :)
5. GLISS KUR - ULTIMATE REPAIR MASKA NA VLASY 130 Kč
6. NIVEA - KONDICIONÉR DIAMOND GLOSS 65 Kč
7. DOVE - INTENSE REPAIR ŠAMPON 70 Kč
Asi nejlepší šampon, jaký jsem kdy vyzkoušela. Opravdu. Vlasy jsou po něm neskutečně jemné a zdravé. Určitě ho všem doporučuji!

PODROBNOSTI BUDU POSTUPNĚ DOPLŇOVAT, JEŠTĚ JSEM NESTIHLA VŠE VYZKOUŠET

4 komentáře: