sobota 23. července 2011

E.L.F. kosmetika 2

Nedávno mi přišel už druhý balíček této úžasné kosmetiky :) (www.elfkosmetika.cz)
Už jsem si toho neobjednala tolik jako minule, přece jenom se musím trochu krotit :) Tak co jsem si objednala tentorkát? :)

STIPPLE BRUSH  - 79 Kč
 Můj druhý štětec na make up od ELF. Tento mi vyhovují mnohem více než plochý Foundation brush ze základní řady. Je sice o něco drašší, ale do tohoto štětce se opravdu vyplatí investovat. Ale pozor, je o něj strašný zájem! Používám ho na nanášení tekutého make upu - make up dám na štětec a krouživými pohyby ho rozetřu.
Nový má konce štětik bílé, já už ho mám špinavý od make upu.
SMUDGE BRUSH - 35 Kč a EYE  CREASE BRUSH - 35 Kč
 Další štětce na oční stíny :) minule jsem si koupila jeden. Tyto jsou ještě o něco menší. Smudge brush používám na rozmazání linek - aby nebyly tak ostré. Eye crease brush je  výborný na nanášení stínů do záhybu oka. Oba jsou perfektní. Jen mě zklamalo, že Eye crease brush je rozbitý, ale to se dá zalepit :)
Bohužel rozbitý :(
 DVOJITÁ TUŽKA NA OBOČÍ - IVORY/MEDIUM - 79 Kč
 Já mám sice obočí dost výrazné, ale tato tužka Vám ho udělá ještě výraznější a můžete pomocí ní vytvořit lepší trar obočí. Já mám ostín medium, ale na mě možná trochu moc tmavý. Určitě si kupujte světlejší odstín, než máte obočí. Tužka má na jednom konci tužku, kterou vypleníte obočí. Na druhém konci je rozjasňovač/korektor, který nanesete těsně pod obočí, tím se zvýrazní jeho tvar. :) Paradoxně mi vadí, že tužka moc barví. Musím si dávat pozor, kde obočí zvýrazňuji a musím jí také trochu roztírat, jinak bych měla obočí až moc tmavé.
KOREKTOR A ROZJASŇOVAČ OČNÍHO OKOLÍ - GLOW/LIGHT - 79 Kč
 Toto už mi v mé kosmetické sbírce nějakou dobu chybělo, takže jsem to nemohla nekoupit :). A udělala jsem dobře :). Korektor na jedné straně lehce kryje kruchy pod očima. Navíc obsahuje látky, které zklidňují a vypínají citlivou kůži pod očima. Rozjasňovač na druhé straně krásně projasní oči - budou vypadat větší a výraznější :). Navíc se dá rozjasňovač použít jako báze pod stíny, to jsem zatím nezkoušela.
Nejprve naneseme pod oko korektor
Korektor rozmažeme - máme zakryté kruhy pod očima
Naneseme rozjasňovač
Opět rozetřeme do ztracene - už máme oko krásně projasněné
Tady můžete vidět rozdíl :)
TYČINKA ROLL-ON PROTI AKNÉ - 35 Kč
 Nejvěřila jsem, že by mohlo něco tak levného fungovat, ale opravdu funguje. Pupínek krásně vysuší.

3 komentáře:

  1. Ahoj, jak jsem z článku pochopila, objednávala sis tuto kosmetiku přes internet. Nevíš jestli tato značka kosmetiky nemá nějaký kamenný obchod popřípadě jestli se neprodává v nějaké drogerii??:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, tato kosmetika se dá objednat jenom přes internet.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, mě přijde zbytečný dávat rozjasňovač pod oči, neděla se to, nikdy jsem to nikde neviděla a je to asi z prostého důvodu:
    Upozorníš na svoje kruhy, akorát jiným způsobem. Kruhy nebudu sice tmavé, ale získají víc plasticity, tím, jak se budou lesknout a budou působit otekle. Moje kosmetička mi poradila, ať si dávám i bacha na bílý stín s "shimmerem", řekla mi, ať si na něj dávám pozor, že po něm mohou oči působit otekle.(protože má stejnou schopnost jako, rozjasňovač... taky rozjasní a působí leskle-takže dobrý příklad);)

    Jinak jsem si tvůj kanál i blog moc oblíbila, máš stejný vkus na kosmetiku (kromě tedy výrazných stínů-jsem konzerva) a jsem ráda, že jsem na tvůj kanál a blog narazila :)

    OdpovědětVymazat