čtvrtek 2. srpna 2012

2 balíčky ze zahraničí!

Vítám vás u dalšího článku. :)

Dneska se s vámi musím poděli o radost, kterou mi udělaly 2 bablíčky, které mi nedávno přišly. Je docela náhoda, že přišli ve stejný den, protože každný byl objednaný od jinud. A o to větší radost jsem samozřejmě měla :). No není to nádhera? :)


Jak možná víte, objednávala jsem si BB cream - Missha. (Pokud by měl někdo zájem, kupovala jsem ho na Ebay od tohoto prodejce http://www.ebay.com/itm/320862807528?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649)


Dosud jsem vyzkoušela jen jeden BB cream - od Garnier, a když ho srovnám s tímto od Misshy, tak nestál za nic. Tento se hodně podobá make upu. Poměrně slušně kryje, na to že je to jenom BB cream. Ale nečekejte, že vám to zakryje všechny pupínky a podobně. Má krásnou krémovou konzistenci (to se dalo čekat, když se to jmenuje "krém") takže se krásně roztírá jak štětcem, tak prsty. Po nanesení jse pleť krásně sjednocená a prozářená. Na sluníčku pleň nádherně září.

S tímto BB creamem jsem naprosto spokojená a můžu ho jenom doporučit :)


 A ta druhá věc, co mi přišla je All nighter - Urban Decay. Koupila jsem ho zde http://www.beautybay.com/cosmetics/urbandecay/g/allnightermakeupsettingspray/


Na ten jsem se strašně moc těšila, protože jsem stále měla problém s tím, že mi make up nevydržel celý den. Co den? Ani 3 hodiny nevydržel beze změny. Tvářenka a brozner se po chvíli vytratily a řasenka mi stále opadávala. A teď? Tak jak se ráno namalu, tak se taky odlíčím :) Opravdu to funguje! Sice to není zrovna nejlevnější záležitost, ale už si bez něj líčení nedokážu představit. Použití je naprosto jednoduchá. Po úlném nalíčení sprej protřebete a nastřikáte na pleť.

Tak to je pro dnešek všechno :) A co vy, máte zkušenost s těmito produty?

Ještě jednou bych vás chtěla poprostit o LIKE k této soutěžní fotce na FB, moc vám děkuju :))
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=452154414824196&set=a.452154221490882.109466.124358397603801&type=3&theater




2 komentáře: