pátek 3. srpna 2012

Malý nákup v DM :)

Tak jsem tu s dalším článkem :). Před pár dny jsem zaběhla do DM a všimla si výprodejového stojanu. Zrovna tam měly nové věci, takže jsem hned 2 ukořistila :). Musím říct, že jsem se musela opravdu ovládat, abych toho nekoupila více. Měli tam spoustu věcí od Alverde, hlavně z té "mašličkové" řady a pár věcí od Essence, která se v našem DM normálně neprodává. (Celkově se ve městě, kde bydlím nedá sehnat).


Jako první věc jsem ukořistila rtěnku od Alverde - odstín 30 Rosé
Je to krásná matná starorůžová barva. Na rtech vypadá skoro jako tělová barva. Líbí se mi, že neobsahuje žádné třpytky a zároveň na rtech vypadá trochu jako lesk. Asi jedinou nevýhodou je, že nevydrží moc dlouho na rtech. Ale já jí to odpouštím, protože jsem se naprosto zamilovala do jejího obalu! :D Ty puntíky, mašlička a krajka působí strašně roztomile :). Jo, a ještě cena. Popravdě si to moc nepamatuju, ale stála kolem 40 - 50 Kč.

A ten druhý úlovek? Tekutá tvářenka od Essence (Vampire´s love)


Tato tekutá tvářenka (blush glee) stála v akci jenom 20 Kč, takže jsem se jí rozhodla vyzkoušet, i když jsem od ní nečekala žádné zázraky. No, a žádné zázraky to taky neumí. Myslím, že je to něco jako hoooodně levnější verze Benetintu od Benefitu. Já jsem Benetint teda ještě neměla šanci vyzkoušet, ale věřím, že je moc lepší, než tato věcička. Na mě teda vůbec nefunguje. Tak za prvé, nelíbí se mi ta pumpička, která "vyplivne" strašné množství barvy. Za druhé, na pleti prostě nevypadá hezky. Ať už jí rozmažu jenom trochu, nebo hodně, furt to není ono. Takže tuto tvářenku bych nedoporučovala ani za tu cenu. 


Trochu mě to odradilo od koupi Benetintu. Bojím se, aby to budylo hodně podobné. 


Tak to je pro dnešek všechno. Přeji vám hezký víkend :)

1 komentář:

  1. Hah :D Ta poslední fotka jak je to přes celou ruku :DD Úplně sem si představila jaks tim má někdo napatlanej celej obličej :DD

    OdpovědětVymazat