středa 15. srpna 2012

Líčení s modrou tužkou

Jak možná víte, koupila jsem si modrou tužku od Essence (můžete jí vidět ve videu Nákupy - červenec 2012). Dneska jsem zrovna docela chvátala do města, a tam jsem se nechtěla nijak složitě líčit. A toto líčení mi zabralo jen pár minut.

Nejprve jsem na oči nanesla bázi pod stíny, aby byly barvy výraznější a vydržely déle. Pa jsem na celé víčko nanesla zlatý stín od Pierre René, které jste mohli vidět v tom samém videu.

Pak jsem udělal široké modré linky na horním i dolním víčku. Horní jsem trochu protáhla.

Na horním víčku jsem udělala ještě tenkou černou linku pomocí tekutých linek od Astor..

Celé líčení jsem zakončila výraznou řasenkou.

Snad se vám toto rychlé líčení líbí :)







1 komentář:

  1. Pekny clanek :))
    mohla bys mi prosim poradit??ja mam taky blog ale nejdou mi tam dat fotky :// muzu se zeptat jak je tam mam dat?? dik :))

    OdpovědětVymazat